کود ارگانیک کیتوپلاس

سلام دوستان عزیر و همراهم من با توجه به اینکه علاقه ی بسیاری به کشت صیفی جات داشتم بذر توت فرنگی را خودم کاشت کردم و در حال حاضر با گذشت سه هفته بذر ها جوانه زده اند .من جهت رشد بهترشان کود ارگانیک کیتوپلاس را از فروشگاه اینترنتی منتخب خریداری کردم که باعث افزایش رشد و جوانه زنی، تقویت سیستم ایمنی گیاهان میشود . البته باید توجه داشته باشد که ابن کود را باید در مرحله ای که گیاه  برگ دار شد استفاده کنید زیرا در مرحله جوانه زدن گیاه ضعیف است و نباید از کود استفاده شود.



 به طور کلی به کودهایی که منشاء طبیعی دارند و از مواد خام طبیعی ساخته شده اند و بطور منظم باعث افزایش عملکرد کیفی و کمی خاک می شود کود ارگانیک اطلاق میشود. بنابراین اگر شما هم مانند من به دنبال کود و سم ارگانیک هستید و تایم ندارید که حضوری مراجعه کنید می توانید سفارشتان را از طریق فروشگاه آنلاین منتخب ثبت کنید . من همچنان بذرهای دیگری هم کاشت کردم که یکی از آن ها حشره زده و چون این بذرها در دسته صیفی جات هستند من آفت کش ارگانیک پالیزین را هم خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفحه لینک شده ومطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.