کود کامل گیاهان آپارتمانی

سلام دوستان عزیز و همراهم من به این جهت که بیشتر گیاهانیکه دارم در دسته گیاهان آپارتمانی است و من این گیاهان را در داخل آپارتمانم نگهداری میکنم زیبایی و طراوتشان برایم اهمیت ویژه ای دارد و چون در حال حاضر بعضی از گیاهانی که نگهداری کینم رشدشان متوقف شده و برگ هایشان حالت افتاده پیدا کرده  و نیاز به کود دارند. همانطور که می دانید کود نقش اساسی در کیفیت خاک گیاه دارد و عناصر مورد نیاز گیاه را تامین می کند. 



کود کامل گیاهان آپارتمانی بهترین کود جهت رشد برگها، افزایش سبزینه ی گیاهان و مقاومت گیاهان در مقابل عوامل بیماری زا و آفات و جلوگیری از ریزش میوه ها و گل ها می باشد و من این کود را برای گلدان هایم استفاده کردم و واقعا عالی است .من یک ساکولنت بسیار زیبا و خاص به نام اسپیرینگ تایم هم خریداری کردم که می توانید اطلاعاتش را در صفخه لینک شده مطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.